15 maj, 2007

Slänger in denna lite snabbt...


Den här gjorde jag till en utmaning på Familjeliv, men det gick inte alls bra för mig. Trots allt är jag nöjd med vad jag skapat och det är ju huvudsaken. Jag tror inte F kommer att fråga mig varför den inte vann i den utmaningen när han blir äldre.

Har använt mig av underbara papper från Sassafrasslass, filtbokstäver från AC, Swirls från Rusty Pickle som jag glittrat till med panduros glitterstick, brads, chipboard-titel (My boy) från Urban Lily, overlay från Bohemia, magnetstämplar och vit och svart penna. Jag har dessutom gjort mitt eget scalloped paper och sytt på layouten, något som jag verkligen inte gör varje dag. Tror det var allt, kommer inte ihåg vad chipboardbokstäverna heter. Någon som vet?

3 kommentarer:

Anonym sa...

grymt snygg LO!

overlayen som jag hade använt är från Hambly. Det är ett helt ark med massa olika, tror att Scrapit har dem i lager.

ha det så gott!

Erica sa...

Jag tycker den var kanonsnygg!

Claudia79 sa...

Denna är supersnygg tycker jag!Den var en av mina favoriter iaf:-)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...