27 maj, 2007

Amigo-utmaningen

Knåpade ihop en utmaning till Scrapaddicteds utmaning att bara använda sig av färgerna turkost, rött, svart och vitt som det är i tv-programmet Amigo på SVT. Tycker att jag lyckades riktigt bra. Jo, å en till del av utmaningen var att bara använda sig av mönstrat papper som bas till layouten. I andra fall brukar jag ju använda mig av cs på alla layouter.

Materialet är: mönstrat papper från Cactus Pink "Baby Boom", rött och svart cs, swirl från Rusty Pickle som först är målad med svart akrylfärg och sedan blingad med turkost glitterstick från Panduro, en overlay från Bohemia, vita rubons från MM (Beach), alfabetsstickers från KI Memories, knappar, floss, blomma från Doodlebug, chalk och vit penna.

7 kommentarer:

Claudia79 sa...

Åhh denna var kanonsnygg! Så stark i kontrasterna!

Anonym sa...

Såå snyggt! Gillar de starka färgerna och swirlen. Håller tummarna att det går bra i tävlingen!
Kram SasSa

Erica sa...

Snyggt! Var har du köpt swirlen??? Jag måste ha sådana innan jag faller ner och dööööör!!!

Jag... sa...

oh så fin!! Jättetjusiga färger!

Anonym sa...

Åh, så snygg! Läckra färger! Funderar på att ge mig på den utmaningen oxå, scrappar aldrig med turkos nästan fastän det är så fint!:-)

Karoline Sigoldson sa...

Verkligen snygg!:-)

Anonym sa...

SÅ snygg! Ubderbar swirl & härliga färger!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...