07 maj, 2007

En annan tävling...

Hobbyhusets tävling är avgjord och jag vann inte där. Även om det var personer på Familjeliv som trodde det. Själv höll jag på att trilla av stolen när jag läste att jag "vunnit" även där, men jag trodde det inte förrän jag såg det... Å jag vann ju inte på Hh utan på Minneskatten. Här är mitt bidrag som jag deltog med på Hobbyhuset iallafall.

Tyckte att skissen liknade en blomma, eller ja, det var iaf det första som jag såg när jag tittade på skissen. Sen tycker jag att det är så svårt att scrappa med runda foton, runda papper osv och det ville jag ju verkligen göra när skissen var så utpräglat rund. Så, då fick det bli en blomma & vad är egentligen bättre till en så söt liten pojke som H?

Hur eller hur... Nu när det är flera tävlingar som är avgjorda och så så är det väl dags att leta rätt på ett gäng nya och se till att vara med i dem. Det är ju roligt att vinna!

Nu ska jag kika in på Minneskatten för att fönstershoppa lite i butiken. Tjolahopp!

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...