07 maj, 2007

Några gamla igen...

Nu, såhär 4-5 månader efter att jag gjorde de här tre layouterna så ser jag saker på dem som jag idag skulle ha gjort annorlunda. Men, det är väl bara ett tecken på att man utvecklas hela tiden, kanske... Här kommer de iaf.

En layout till Hs månadsalbum. Papper från SEI, utskurna blommor från samma papper. Sedan är de satta på 3D-kuddar för att få mer liv i layouten. Titeln är skriven med QK-bokstäver, tyvärr kommer jag inte ihåg typsnittet. Meeeen, när jag ser sådana proffsiga titlar (alltså, just det att de är färdiga, jag behöver inte göra titeln själv...) kommer jag bara på att jag vill ha en Craft Robo. Då skulle jag ju kunna skära ut exakt vilka titlar jag vill.

Den här layouten är gjord utan mönstrade papper. Korten är tagna på BB när F var och hälsade på på fredagen, samma dag som H föddes. Har använt band, turkost längst ner i hörnen och ett svart som sitter runt hjärtat. Blommor från Doodlebug. Hjärtat gjorde jag själv med hjälp av tjockt papper och sedan klistrade jag på glitterstick. Har även använt glitterstick på S:et. Bokstäverna är avritade från Basic Greys monogrambokstäver. Har även chalkat runt hela layouten.
Det här är en layout om Fs frosseri på vinbär i somras. Han åt dem vart han än kom. Här har jag använt papper från Chatterbox. Titeln är skriven med rub-ons från AMM. Knapparna kommer från Foof-ala (sån där påse ni vet..!) Jo, å sen har jag ju floss runt också. Passar samtidigt på att påtala att den här layouten ser lite suddig ut. Blir alltid så när det är lite tjockt i scannern. Den här gången kan jag skylla allt på knapparna.

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...