27 maj, 2007

Snabbscrap


Dagens snabbscrap, 29 minuter! Papper från SEI - Paisley & Petals, alfabetsstickers från KI Memories, primablommor, brads från MM, rub-on från Urban Lily, svart penna, chalk, band och häftklamrar.

Så här i efterhand är jag inte helt nöjd. Tycker inte att rubonsen passar in, men, det går ju... Jag hade också velat ha ngt mer på den, meeeen, jag hann inte riktigt med det. Nu ska jag ge mig på en till layout. Det var så roligt att snabbscrappa. Tänk om jag kunde göra det oftare, vad fulla mina album skulle vara då!

5 kommentarer:

Erica sa...

Jag tycker den blev fin!

Anonym sa...

Jag tycker också den blev snygg! Och på 29 minuter, ofattbart...

Jag... sa...

men shit vad snabb du är! jättefint juh!

Minimalla sa...

Den där LOn gillade jag jättemycket! Härliga foton också, kul med foton som är taget ur lite annorlunda vinkel, det måste jag bli bättre på...

Anonym sa...

åh, denna gillade jag jättemycket! kanonfin!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...