24 maj, 2007

Redan fått dem...

Ja, jag har redan fått det jag beställde från Scrapbookingbest förra veckan. Pratades ju om att det var sådan lång väntetid så jag hade inte trott att jag skulle få dem redan idag. Meen, vips så låg de i brevlådan idag! Å jag blev jätteglad!



Kanske inte behöver tilläggas vad jag var (är?) i stort behov av för nåt... ;-)

Om en timme ska jag hämta store pojken på dagis. Han har säkert haft lika roligt som alltid. De är ute jämt nu när det är så soligt och varmt. Häromdagen var det riktigt hemskt varmt. Jag är inte van vid inlandsvärme. Det är på ett helt annat sätt än kustklimatet (som iofs också kan vara riktigt varmt, men inte så här...). Det finns liksom inget som svalkar, what so ever. Man blir klibbig av att bara existera. Hur eller hur så har jag varit vackert väder i flera veckor nu. Det är verkligen sommar! Ja, å det är ju en till skillnad mot vad jag är van vid. 1. Våren kommer så mycket tidigare än uppe i Umeå. 2. Sommaren kommer också tidigare. 3. Det bästa av allt är att sommaren varar längre också! Halleluja!

Nähäpp, nu ska jag vidare ut och vattna rabatterna. H sover så det är bäst att passa på.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Har du alldrig hört talas om Rivieran, om inte så finns den på i alla fall två ställen den ena i Frankrike och den andra längs NORRLANDSKUSTEN där det inte finns risk för stora regnnederbörder osv ,ingen risk att det möglar pga dålig vind i seglen näe tacka vet jag NORRLAND.SEN SÅ VARAR JU DYGNETS LJUSA TID MYCKET LÄNGRE VARJE DAG NORRUT ,tänk att vakna upp och det är ljust ute tänk att gå till sängs och det är ljust ute utan att därför ej behöva stiga upp vid 9-tiden eller gå till sängs vid 20-tiden ,tacka vet vi ljus vind och sol hav sjö osv i vår närhet.Blir troligen mycket med mygg och insekter hos er redan nu tänk spindel osv "fy tusan"va läckert.

Anonym sa...

Håller med siste skrivare det är underbart med hav sol vind ljusa nätter osv

Anonym sa...

hej hej, tack för kommentaren i bloggen :)
Kommer från skogarna 3,5 mil söder om Växjö :)

(Favvis)Maria sa...

alltid kul att få hem lite nya grejer!=)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...