28 maj, 2007

Bläää!

Inte alls nöjd med kvällens layout. Den är så obalanserad! Synd på det roliga motivet, men, man blir inte alltid nöjd - tydligen! Tycker absolut inte om snöflingorna och placeringen av dem å allt... dessutom får jag nästan aldrig till det med BG-papper. Å ändå fortsätter jag att köpa dem. Dumt! Dymon förstörde mer än vad den hjälpte till. Usch!


Papper från BG, deras serie Blitzen och Dasher, samt cs från Bazzill. Snöflingestickers från Papermania, rubon (Snowflake) från Daisyd's, band, brads, dymo, chipboardbokstäver från Heidi Swapp (me love), knappar, floss och chalk (as always)

6 kommentarer:

Anonym sa...

VA??? Jag förstår inte ditt missnöje!!! Tycker den var härlig! /sosofofie

Anonym sa...

Jag håller med föregående talare! Förstår inte heller missnöjet! Den är ju jätte snygg!

Erica sa...

Eftersom du bad om ris och ros så ska du få det ;-) Jag tycker den var kanonfin och jag tycker att alla dekorationer passa jättefint. Men som du sa så känns den lite obalanserad. Kanske kan du klippa en smal remsa av det mönstrade pappret och sätta på högerkanten? Så att den inte "trillar" åt vänster så mycket. Men jag tyckte att den var fin som den är och du ska absolut inte vara missnöjd med den!!!

Anonym sa...

Jättesnyggt tycker jag med! Fotot var jag bara fööör härligt. Mycket passande papper och dekorationer, gillar!!!
Kram SasSa

Minimalla sa...

Jag tycker den var fin ju! :-)

(Favvis)Maria sa...

Jag tycker den är jättefin iaf=)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...