04 maj, 2007

Medan akrylfärgen torkar...

...googlade jag på Maria behöver. Ja, som så många andra som googlar på sånt så är det faktiskt rätt roligt. Innan har jag googlat Maria är. Nu kommer resultatet från Maria behöver.

  • Maria behöver pengar till hyran (ja, det skulle inte sitta fel med amorteringar och ränta avbetalt så bara)
  • Maria behöver veta tid för vigsel (vet inget om giftermål, vet ni?)
  • Maria behöver fokusera mindre på sig själv och sina privata intressen och mer på arbetsgivarens behov. (jag har ingen annan arbetsgivare än mig själv, så då fokuserar jag väl ännu mer på mig själv då)
  • Maria behöver lägga upp bilder (ok, var då? Här, eller?)
  • Maria behöver inte skärmen (jodå, annars ser jag inte om det blir rätt det jag skriver)
  • Maria behöver hjälp med att tyda ett latinskt dokument som visar vägen till en skatt. (Det vore sannerligen roligt med en skatt, så ja tack alla som vill hjälpa mig med att tyda gamla dokument) :-D
  • Maria behöver:. · En egen bil · En avlönad medarbetare · Bättre ekonomiska resurser (Japp, allt stämmer! Give it to med bara!)
  • Maria behöver ingen närmare. presentation (Visst, redan kändis, eller nåt...)
Nu har akrylfärgen torkat och ni säkert redan somnat! ;-)

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...