06 maj, 2007

Alster från igår kväll/natt

Nu ligger de alster jag skapade igår kväll till Scrapaddicteds minicrop på deras hemsida så då känner jag att jag kan lägga ut dem här också.

Den här var efter inspiration från en annons som såg ut så här:

... och mitt resultat ser ni här.


Här har jag bara använt mig av enfärgade bazzill, förutom bokstäverna då som är rubons från AMM och chipboard från ?? (kommer inte ihåg och har ingen förpackning till dem heller...)Har gjort pilarna själv och när jag hade satt dit dem så ångrade jag mig, men då var det ju redan försent. Piffade till dem lite med en vit penna och då blev de betydligt mer festliga. Har även använt bling från Bohemia.

Den andra tävlingen var en färgutmaning och då skulle man insprireras av den här bilden:

...och av detta blev det så här:

Här har jag använt mig av Basic Greys papper Oh Baby Boy, chalk (amber clay), filtthickers från American Crafts (åhh, vad jag älskar dem), häftklamrar och min egen handstil. Enkelt och stressigt var det att göra den. Jag var väl färdig ungefär vid 23:45 och den skulle vara inskickad innan 24:00. Sambon fick scanna och grejja medans jag ammade H.

5 kommentarer:

Anonym sa...

Underbara nya LO´s!!! Härliga färger på båda två!!!

Anonym sa...

Jättefina Lo!! Gillar båda väldigt mycket.

Anonym sa...

Jättefina!!! Såg även att det var några fler jag inte sett innan, har missat, men de var också kanonfina!!

Anonym sa...

Oj, vilken fin!! Jättemysiga färger och layouten - helt i min smak :-)

Claudia79 sa...

Jättesnygga bägge två!! Den där annonsen är så inspirerande - den har jag sparat för framtiden:-)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...