29 juni, 2008

Vilken dag!

Jag har inte fått ett dugg gjort idag. Helt värdelös har jag varit idag. Trött, mått illa och varit allmänt hängig. Skulle jag inte veta bättre skulle jag kunna tro att jag vore gravid, men jag får väl istället tillskriva denna trötthet som pms. Det är först nu ikväll som jag kvicknat till faktiskt och detta efter att jag låg och sov i tre timmar (!) mitt på dagen. Så nu är jag faktiskt inne på min tredje maskin tvätt + att jag knåpat ihop en layout till Swe. Dock höll det på att gå illa då en journalingruta som skulle på liksom anföll hela layouten med sin superklistriga sida och sedan gick det inte att lossa på den... Förstörde liksom hela sidan, men det gick att reparera ändå, som tur var. Vad har jag mer gjort? Städat min scraphörna och... ja, vad mer? Nada, tror jag.

Em-finalen i fotboll pågår också för fullt, men jag har inte orken att sitta och titta på det när inte ens Sverige spelar. Vem orkar göra det? Jag ägnar istället min tid åt skapande och när det de få gånger blir mål så går jag in i tv-rummet och tittar till det. Vad gör du? Är du en fotbollsgalning?

Såg förresten att swe publicerat en layout jag gjorde till en utmaning då vi skulle använda wellpapp. Mycket enkel som inte tog många minuter att få ihop. Me like! Voilá!

1 kommentar:

Jo sa...

Yepp, jag är en fotbollsdåre. *asg*

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...