13 juni, 2008

Beställt crocs

Igår beställde jag och sambon crocs från USA. För er som vill köpa crocs så finns det flera jättefina modeller over there som inte finns i vårt land än och fina är de också. Å framförallt mycket billigare. Vi köpte tre par crocs igår och betalade med frakt 700 kronor. Billigt!

Dessa blev det för mig:

Ett par turkosa vanliga cayman. Hade egentligen velat ha dem i fuchsiafärgen, men de fanns inte i min storlek så det fick bli ett par fuchsiafärgade mary janes istället. Som i första valet gärna hade fått vara med färgen sea foam (ljust tukosa typ, men de fanns inte heller i min storlek. Dessutom var jag så nära att beställa ett par svarta cleo . Men, eftersom jag inte hittat dem här för att prova innan så avvaktar jag det inköpet. Nu är det bara att hoppas att skorna inte fastnar i tullen och gör de det så blir det iaf mkt billigare. 450:- för ett par skor i plast, det betalar inte jag!

De här khakifärgade beachcrocsen beställde F efter mycket om och men. Det var visst inte bara lätt att först välja modell och sedan välja färg till den modell han tillslut valde. Här är de iaf. en vecka ungefär lär de ta innan vi har våra skor. Längtar!

(bilder från www.taylorshoes.com)

1 kommentar:

annika5064 sa...

Tack för tipset; har inte beställt ännu så det var ett bra tips! Ha en härlig sommar om vi inte hörs!
Kram
Annika

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...