10 juni, 2008

Två nya layouter

Paus i fotbollen mellan Sverige och Grekland och jag är ingen person som tittar på pausunderhållning och när en massa förstå-sig-påare sitter och snackar om vad som hänt och vad de tror kommer att hända. Passar istället på att visa två layouter jag gjorde förra veckan när jag hade mitt senaste flow. Ibland fungerar det bara så bra när jag scrappar, andra kvällar finns ingen inspiration alls. Håller på med en layout nu också till swe, som känns sådär. Ingen direkt skön känsla!

Först ut har vi våra sööööta påskgubbar när de käkar godis hos farmor och farfar. Visst är de bedårande söta?

Här är två lika söta minimodeller, den ena testar me&i-kläder som jag precis plockat upp. Kragskjortan är så fin och den ska F få ur min provkollektion snaaart, sista visningen är den 15:e juni. Efter det säljer jag ut hela min provkollektion till rabatterade priser.

2 kommentarer:

citronlime sa...

Åh...jag är absolut intresserad av att köpa!!!!!!!!!! :D Får jag första-tjing?! ;D

Urhärlig LO, gillar turkost och orange ihop!

citronlime sa...

Hihi...jag har varit värdinna ett antal gånger...kanske skulle boka hos dig denna gången?! Vi kan ju hålla det öppet?! ;)

min mail: lilla_pyret_79@hotmail.com

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...