04 juni, 2008

Färgutmaning

Testar lite om jag tycker att det är bättre med största storleken på layouterna direkt, eller om jag ska återgå till mellanvarianten som jag har nedan. Vad tycker ni?

Detta är en söt liten skapelse för swe, en färgutmaning som jag gjorde i vintras. Får mig att bli så där nostalgisk och längta efter en till liten bebis som kan gosa mot mitt bröst. Det är bara så mysigt!

Tyvärr har inte mycket blivit utrett idag vad gäller mitt jobb men jag har fått prata med min nya coach vilket kändes bra. Igår skickade jag in en ansökan till ett annat jobb också. Ett jobb som jag verkligen skulle vilja ha, lagom många procent på det ihop med mitt andra jobb (=extraknäcket). Menmen, vi får se vad det blir av. I morgon hoppas jag att jag ska kunna få lite handlingar från Försäkringskassan. Det är "bara" en vecka sedan jag ringde in om dem första gången, men i måndags blev det en samtal till dem. Snacka om att hamna i lång kö. Ditt könummer är 283. Men, handlingarna blev beställda och i morgon ska de skickas vidare till A-kassan. Tilläggas kan väl att första gången jag ringde in till dem så bestämdes det vad jag skulle göra och allt, men sedan blev det inte mycket mer från deras sida än en anteckning om att det skulle göras... *morr*

Blev förresten strålande glad i går när jag kollade mitt bankkonto. Skatteåterbäringen hade dykt upp! :-D

2 kommentarer:

Jo sa...

Jag gillar nog den stora storleken... och vilken jättefin Lo!

Anonym sa...

Jepp, den större storleken måste det bli!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...