03 juni, 2008

Turbulens

Det är minst sagt lite turbulens på mitt extraknäck just nu och det har gjort ont både här och där idag och fokus har väl kanske inte legat exakt där det borde ha legat. Under kvällen har en del saker rättat till sig, medans andra fortfarande är vidöppna. Jag hoppas att alla frågetecken rätas ut i morgon så att jag kan känna mig lugn igen.

På torsdag ska jag dessutom på en intervju för ett jobb inom den branch jag är utbildad. Efter fyra års ledighet och några månaders arbetslöshet känns inte det heller självklart längre. Jag är nervös och rädd för att jag inte längre kan. Denna känsla är nog fullt normal att känna, men det är ingen känsla som jag tycker om att gå omkring med. Därför vill jag helst att allt bara ska vara färdigt nu.

Passar på att visa en layout som jag gjorde till Swes skiss denna vecka. Ibland blir inte layouten direkt lik skissen, och det är aldrig ett direkt krav heller. Detta är ett typiskt exempel på en sådan layout.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jättefin layout! Gillar det rosa mot det gröna.

Håller en tumme för att allt ordnar sig med jobben.

iris sa...

I like this page so much! The paint, the pics, the black accents... just perfect!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...