29 mars, 2007

Solen skiner idag igen... är det inte underbart så säg!?

Ännu en dag med helt underbart värväder. Hur länge kan det egentligen hålla i sig?
Idag är vår store kille så pass frisk att han har fått gå till dagis igen. Allt verkar gå bra då de inte ringt och sagt annat. Jag tycker det är så svårt att veta när han, efter sjukdom, är redo att gå till dagis igen. Kan han gå eller behöver han en dag till hemma liksom?

Så försöker jag få tag på bvc-sköterskan också. Mår inte bra av att inte helamma H. Vill ju så gärna göra det så nu ska jag beställa extra tider för vägning och har det inte blivit bättre till nästa vecka så tar jag nya tag med gröten då. Så får det helt enkelt bli!

Nu ska vi (=jag och H) traska ut i solen för att hämta F på dagis.

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...