30 mars, 2007

Jämmer & elände samt några layouter

Jag vill också gå på mässa. Jag villvillvill! Men, det blir ingen. Gråter floder! Å inte blev det någon tidning idag heller. Hoppas sambon hinner på söndag och att de då också har öppet. Tänk om det är stängt? *bäva månde* Får jag inte gå på mässa så måste jag ju bara få tidningen. Eller hur? Det låter väl rimligt, eller vad tycker ni?

Har iaf scrappat tre nya layouter. Här kommer de.


En layout om bröderna och om hur mycket F älskar sin bror. Det är härligt att se dem tillsammans, för att inte tala om hur härligt det är att höra dem tillsammans. Ingen kan få H att skratta så som F kan. Älskar det!

F äter semla, eller som han själv säger Filit äte gädde, han älskar grädde men själva bullen lägger han inte jättestor vikt vid om man säger så.

Mina tre älsklingar två dagar efter att vi kom hem från BB. Samling i köket för gruppbild.

2 kommentarer:

Jo sa...

Jättefina! Gillar den första jättemycket, det är så fint med glitter... :-)

Och för att retas lite så var det jättejätteroligt på mässan! Fast lite dåligt med mässpriser...

Jo sa...

Svarar här... Ja, det är Magnoliastämpel. Köpt på Storyhouse. Sååå söööta!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...