24 mars, 2007

Dagens inköp

Hehee, har shoppat scrappingprodukter live igen. Så härligt när jag bara behöver åka in till Växjö för att få tag på vad jag vill ha. Hittade iaf ett D-ring Album (just love them!) från American Crafts samt diverse småplock från Panduro, bla annat finfint rosa glitterstick. Fyndade också chipboardbokstäver därifrån.

Skulle ha en vårjacka till H också. Hittade en vrålsnygg på Exit, den var nästan militärgrön med typ neongröna dragkedjor, randigt foder samt färgglada vespor längst ner på ryggen samt på fickorna. Men, den hade de bara i storlek 68 och 80, för litet och för stort. Naturligtvis var jag bara tvungen att kika vad de hade på Krokodilia (märkeskläder typ Molo, Katwig, Villervalla osv), men den billigaste fina jackan vi hittade där var liksom långt över vår smärtgräns. Hittade iaf tillslut en jacka i storlek 74 å allt + matchande mössa på Kapp Ahl. 120 spänn för hela kalaset, då diverse rabatter var avdragna...

På tal om barnkläder så är ju den här tröjan från Molo så himla fin & häftig!

Så många fina, men ack så dyra, klädesmärken för barn som kommer från vårt grannland Danmark. Undrar jag om de är billigare att köpa i Danmark än hemma. Måste kolla upp det vid nästa Danmarksresa.

I morgon ska här planteras frön också. Å kanske de där penséerna ska få komma ner i jorden också. Den som lever får se. Nu ska jag sova, alldeles för sent för mig nu. Så trött!

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...