29 mars, 2007

Äntligen!

Jag har scrappat! Igen å igen å igen!
Har fått ihop inte mindre än tre layouter med varierat slutresultat. Men, man kan ju inte vara nöjd med allt här i livet och hur vore det om man skulle vara det? Näe, det är nog en del av skaparprocessen och det verkar som om det är så det ska vara liksom.

Hehe, innan ikväll påtalade min sambo att jag är en aning svengelsk när jag skriver i min blogg. Det är verkligen inget jag har tänkt på tidigare, men det är helt klart så. Läste en del gamla inlägg nu och jag rör mig med ord som by the way, like it a lot osv. I bloggvärlden får man göra så! Här är jag inte läraren Maria utan bloggaren Maria och då skriver jag nästan hur jag vill...




Två av de där tre layouterna. En med vardera barnet. Mer nöjd med den översta, även om den nedre på bara några timmar har legat till sig och jag blir mer och mer nöjd med den faktiskt. Trodde jag inte vid 22-tiden.

Skulle dock behöva sitta och scrappa i flera dygn känns det som. Vill komma ikapp. Som det är nu har jag flera foton som jag måste scrappa! Dessutom ligger jag ett helt år efter med Filips månadsalbum (som jag inte påbörjat ännu). Å sen ska jag ju göra den där BOM också. När ska jag ha tid med den? Giv mig tid!

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...