30 mars, 2007

Mindre lustigt!

Vaknade i morse av samma otäcka tandvärk som jag haft de senaste dagarna. Suck, det har inte blivit bättre var min första tanke. Efter diverse trasslande med hämtning av F (som svärmor fick göra) och införskaffande av bil (som svågern fick komma med) så kom jag iväg till tandläkaren. Blev fem minuter försenad, men det är inget i sammanhanget. Snacka om att vara stressad! Undersökningen tog allt som allt 15 minuter och för det kalaset fick jag betala 340 spänn. Det är inte gratis att få tandvärk. Och för er som undrar så har jag fått en bakteriell infektion i tandköttet vid min visdomstand. Penslade på otäck klorhexidin och sedan fick jag rekommendationen att skölja med Hexadent om två dagar om det fortfarande inte blivit bättre.

Å sen hann jag med att väga H också. Han hade gått upp lite i vikt så nu känns det som om jag kan fortsätta amma honom lite till, ja iaf över helgen. Ska väga på måndag igen för att se så att det går uppåt och inte neråt i vikt.

Svärmor & svägerskan skulle in till stan i några ärenden i eftermiddag, förhoppningsvis kommer de hem med ett exemplar av Scrapbooking m.m. Den hade nämligen kommit in till en av pressbyråerna i stan. Hoppas!

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...