29 mars, 2007

Inte en susning denna månad heller...

Näe, inte kommer jag att kunna shoppa loss några scrapping-prylar den här månaden heller. Jävla räkningar! Blir några enstaka kläder från Meandi på söndag då jag ska ha sånt homeparty här hemma. Ja, jag undrar jag om det blir billigare än att åka till Göteborg på den stora scrapmässan som hålls där i helgen. Gjorde en snabb översyn över vilka kläder jag bara måste ha och vilka jag allra troligast måste ha och kom upp i en liten nätt summa på 1700:-. Så bara! Så det kan gå!

Förresten så vill jag ha lite ordning här i min blogg. Känner att jag skulle vilja ha mina inlägg ordnade i kategorier såsom den långsamma scrapparen har bland andra... Hur gör jag då? Jag har blivit alldeles snurrig av att läsa om allt detta tidigare och vet inte om jag har tålamod nog till att få till det så att det blir bra... Lättast vore om någon vänlig själ bara kunde ta och berätta för mig hur jag ska göra.

Har gjort en ny layout ikväll också. Även den en otrolig snabbscrapping. Detta är inte jag, men det har iaf hänt två kvällar i rad nu. Tre layouter på två kvällar! Incredible! Men, ni får inte se den än, har nämligen inte scannat in den än.

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...