23 mars, 2007

I'm back!

Äntligen är jag här igen! Har varit en jobbig vecka, men sjukdom och rån på lokala banken. Uschanimej! Blev riktigt skraj när svärmor ringde och sa att hon blivit rånad. Det händer ju liksom inte här, tyckte jag. Men, det gjorde det och nu hoppas jag bara att svärmor börjar må bra igen och att de tar de där jävlarna fortare än fortast!

JAA, å sen har lille goseungen varit sjuker hela långa veckan också. Haft nästan 40 graders feber hela tiden, samt en väldigt jobbigt mullrande hosta. Läkaren såg inga tecken som gjorde att F kunde få penicillin i tisdags när sambo och F var där i tisdags, men igår hade F fått bronkit i luftrören samt lätt rodnad i ena örat... Så nu matar vi både penicillin och Mollipect. *mums - or not* Igår skedmatade vi vätska till F också. Men, å andra sidan så känns det bra att F varit hemma denna veckan från dagis. Det går tydligen inflation i maginfluensa där. Å det är verkligen det värsta jag vet!

Har legat väldigt lågt med scrappingen den här veckan faktiskt. Började med en rosa lo igår. Får se om den inte kan bli färdig idag och att den kanske kan läggas upp för beskådan i morgon. Kan visa en annan layout så länge...

Nu ska jag ringa sambon och fråga om vi inte kan åka in till stan idag istället för i morgon. Så tråkigt mycket folk på stan på lördagar.


Filip pussar en spegel. Så sött!

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...