18 maj, 2008

Tycka?

Är det inte längre någon som tycker något öht om det jag skapar? Visst, jag skapar för mig själv och min familj, men ibland är det iaf lite trevligt med någon sorts kommentar från mina besökare. Besökare har jag ju trots allt också några få iaf... Lite reaktioner från er. Tycker ni inte om det jag gör? Skriv det då + vad jag kan göra bättre! Tycker ni om det? Skriv det!

Å Annika, jag håller helt med dig om vad du skrev angående detta för ett tag sedan. Det var en klockren analys av läget!

2 kommentarer:

JEN sa...

Hej hopp! Jag tycker du gör jättefina grejer, men jag är halvdålig på att kommentera ;-) Håller också med Annikas ord om saken ifråga.... verkligen! Ha det gott, nu ska jag sova!

annika5064 sa...

Vet du, jag tror inte det har med hur din blogg ser ut eller vad du lägger upp; det prioriteras andra saker nu när våren är här! Själv kollar jag min runda ibland, men kommenterar sällan; har helt enkelt inte den tiden, för det tar tid att kommentera hos folk...

Kram
annika

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...