20 maj, 2008

Sjukt här hemma

Tji fick jag som trodde att inkubationstiden för magsjukan här hemma hade passerat. Alla pratar alltid om 48 timmars inkubationstid, men detta har då minnsann tagit längre tid. Alla av det manliga könet här hemma har nu magsjukan. Eller, ja, F börjar må bättre ska jag ju säga... Just nu sitter jag mest och väntar på att jag också ska få eländet. :-( Vill och måste bli frisk innan helgen då det är 140-årskalas och vi ska till Boda Borg i Sävsjö och ha kuuuul. Sen är det efterfest här i byn hos kompisar. Vill ju gå på det!Bjuder på något glatt också i form av en layout jag gjort för ett bra tag sedan nu...


Här är det material från april-kitet från Studio Calico. Layouten handlar om Fs stoooora passion för spagetti och köttfärssås. Kan som lite kurios nämna att det var vad han ville ha i morse när han vaknade... Själv tyckte jag att vi först skulle testa med rostad macka och cola/blåbärssoppa/vatten och det har han godtagit. Nu är det bara att hoppas att han får behålla detta. I morgon är det sommaravslutning på dagis och det vill han gå på. Frågan är bara om någon av hans föräldrar kan följa med eller om vi får kalla in hjälp?! Tiden får utvisa...

3 kommentarer:

Anonym sa...

Hoppas du slipper magsjukeeländet! Jättefin layout!

maybe*mej sa...

Hej. Du gör ju en massa fina saker.. Jag tycker också att det r kul att få någon kommentar på min blogg. Det är enbart tack vare min räknare som jag vet att det är några inne på min sida..
Suck nu är kl 23:45 och jag vill pyssla men icke sa nicke..Ska upp kl 6 så det blir till att sussa. Kul att få lite inspiration iallafall från din blogg.
Tudelu.

Anonym sa...

Usch, magsjuka, blä...hoppas han mår bättre nu och att du slipper!

snygg lo!
Kram
Annika

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...