25 maj, 2008

Musik då! nu?

Såg att denna layout blivit upplagd på swe nu i kväll så då kan jag blogga den också. Den handlar om min favoritmusik då och nu. Gjorde den innan jag hamnade i denna djupa scrapblock som jag befinner mig i. Trots allt så har jag scrappat lite i kväll. Känner mig inte alls på topp. Är trött, har noll aptit och mår illa. Visste jag inte bättre skulle jag tro att jag vore gravid. Men, det är jag inte, så tro inget sådant. Jag är väl bara trött efter helgens fest, även fast jag inte drack mer än en cider och ett glas rödvin. Felet kanske är att jag drack för lite?

Å, jo, till kvällens scrap blev jag superinspirerad av en artikel på Scrappiz som handlade om att använda citat till journaling eller rubriker. Jag hittade en mkt passande rubrik till ett foto och satte igång. Nu är den inte helt klar än, men en bra bit på väg. Får ta mig an resten av den i morgon. Nu bara måste jag sova. Men, först, layouten om musik...

2 kommentarer:

fraise sa...

Läcker LO! :-)

Minimalla sa...

Jättehärlig! Me like!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...