19 maj, 2008

Lite fakta

För 5 år sedan: Bodde vi i lägenhet i Växjö. Jag pendlade till Diö varje dag. På hösten blev jag gravid med F. Jösses, är det fem år sedan?! :-0

För 3 år sedan: Var F 10 månader. Vi planerade resa till Umeå. Jag blev gravid igen och fick missfall i vecka 13.

För 1 år sedan: Det var underbart försommarväder. Jag och barnen badade varje dag ute i uppblåsbara poolen.

För 3 månader sedan: Var det grått och trist. Lagomt tråkigt vårväder. F på dagis och jag och H på babysim.

Igår: Trodde vi att Fs magsjuka äntligen gett med sig. Vi gick tipsrunda och jag städade insidan av bilen.

Idag: Vårdar jag Fs mage efter bästa förmåga. Förbereder min 5:e majträff.

I morgon: Hoppas jag att F är frisk och sitt vanliga jag.

Om 1 år: Har jag gått ner mina överviktskilon. Jag har ett jobb som jag trivs med och min familj och jag mår bra.

Jag sänder detta vidare till alla! Skriv en länk i meddelanden du som antar så jag får läsa om dig.

2 kommentarer:

Jo sa...

http://joscrapblogg.blogspot.com/

Kika in och läs! Gillar din LO här över, snygg!

Hoppas att du klarar dig, eller är sjuk nu, så att ni kan gå på festen. Det är så trist att missa något som man sett fram emot...

Kram!

Erica sa...

Kul läsning. Jag har också utmaningen i min blogg.

Krya på er!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...