17 maj, 2008

100 maskiner tvätt... eller nåt!

F har magsjuka och jag har satt rekord i antal maskiner tvätt på en dag. Jag har tappat räkningen. Å så ett sådant bakslag alldeles nyss. Kräk igen, då vi trodde att det äntligen hade vänt. Typiskt! Så, i morgon fortsätter tvättandet. *trött*

Kvällen har ägnats åt att försöka ta mig ur min enorma scrapblock. Jag har caseat denna layout . Tycker den var hur fin som helst och jag vet av tidigare erfarenhet att caseningar brukar kunna hjälpa mig att komma ur scrapblockar. Har använt material från maj-kitet från underbaaaara Studio Calico .

Nä, innan jag ska natta mig själv så är det tänkt att köket ska få sig en omgång också, diskmaskinen ska också startas och vardagsrumsbordet röjas lite. Det har varit en lång och tvättig dag. Äntligen är den till ända. I morgon kan det bara bli bättre... **hoppas jag**

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...