21 maj, 2008

Status Quo

Japp! Eller ja, nästan iaf. Såklart så har H och sambo blivit bättre, men det är inte bra. F är fortfarande dålig, som igår ungefär och jag har fortfarande inte fått något. Nu är det för sent att få det om jag tänkt gå på fest på lördag och det SKA jag ju. Så, därför har jag trollat bort alla bakterier och virusar och allt vad som nu kan tänkas smitta mig. Dessutom har jag beställt en frisk familj till senast fredag. Hoppas det håller!



En layout om F och hans bäste vän N som äter semlor. Det var rätt så kladdigt måste jag säga, men ååå så söta. :-) Papper från Making Memories och Basic Grey, chipboardfigurer från BG, bokstäver MM och så punchinella (me löööööv). Här var första gången jag testade att riva även i foton, jag älskar att riva i papper och foton var lika roligt det.

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...