12 maj, 2008

Inte som alla andra

Vad jag förstått så har det varit några tillställningar med scrap som förtecken den senaste veckan/helgen...?? Maror, cc eller nåt... Har läst mig till att många scrappat mycket, men jag har inte scrappat nåt. Här är det bara trädgården som får tid. Ja, förutom barnen då såklart!

Därför har jag inget superdupernytt att visa er. Dock några veckor gammalt kan ni få se.

Tadaaaa!


Layout som jag gjort på öppna förskolan. Finns inte jättemkt material där, men man tager vad man haver. De runda pluttarna är jättefina irl iaf. Hur är de här?

Denna har jag också gjort på öf och här hade lite mer material köpts in. Roligt!

Den här layouten gjorde jag söndagen då jag kom hem från mässan i Gbg i slutet av mars. Det gick trögt, det var jobbigt och inledde min aslånga block som fortfarande pågår. Vad är det för fel på mig?

Snart kommer ma-kitet från Studio Calico och jag har knappt rört mars- och aprilkiten. Jösses!

4 kommentarer:

Anna/Augusti_73 sa...

Jodå, jättefina här med! ; )
Ja, det är trist med block, har en själv för tillfället. Men men, man får göra andra roliga saker medan man väntar ut den!

/A

citronlime sa...

De är superfina ja!
Jag är helt såld på fjärilar...suktar efter det, men har inga...haha!

Det har varit en hel del scrap, hoppas jag slipper block på läääänge nu. Hoppas du kommer ur din asap!
Man blir ju såå frustrerad...

annika5064 sa...

Längesedan...

Tror inte det är ngt fel på dig; verkar som om många har mindre lust och tid till scrapping nu...och framför allt tid till bloggbesök; mina besökande har minskat drastiskt sista två veckorna!

Jag scrappar ingenting just nu, för jag håller på med Mikaelas Photoshopkurs; det är såååå kul och jag känner inte ens ngn saknad efter scrapping...trots massa nytt material!

Jag tror ärligt talat jag börjar bli för mätt på scrapping; blir liksom inte inspirerad av något längre. Och att sitta och kolla på de stora amerikanska siterna ger inte mycket inspiration heller; det är rövslickning utan dess like (ursäkta språket!); spelar ingen roll vad vissa kända scrappare laddar upp; de får mängder av ros i alla fall...märkligt!

Jag tycker i alla fall att du är sund som prioritera trädgård; säsongen är ju så kort! Plåta utav bara katten och förhoppningsvis kommer lusten tillbaks framåt hösten igen! Hoppas jag! Kramar på dig
Annika

citronlime sa...

Mig veterligen så har inte albumet kommit än...om det inte kommer idag ;) Man vet aldrig med de.

Tackar...just nu har det varit mycket kort (japp, mina som är på jobbet, hihi). Men jag VILL scrappa mer...men bristen på tid gör att det oftast blir kort, bara för att hinna pyssla lite i alla fall ;)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...