01 oktober, 2007

Utmaningsresan 1

Mitt bidrag. Då var jag nöjd med den, nu är jag bara lite nöjd med den... Är lite irriterad på att scannern alltid ska ställa till det så förbaskat med en rand snett över hela layouten. *morr*

Har ju tänkt följa med på den här utmaningen och har även skickat in bidrag 2, som jag inte får visa ännu. Men, nu vet jag inte vad jag ska hitta på, utmaning 3 är ska nämligen innehålla något med metallicfärg. Undrar då om det ska vara färg som man målar med eller om det kan vara något som redan är metallicfärgat? Går inte det är det nog ganska kört denna veckan för min del, tyvärr... Har inte råd att köpa något och inte tid att åka in till stan heller och köpa något... Får se vad jag hittar på. Vore ju faktiskt roligt att vara med på alla! Tycker det verkar häftigt!

5 kommentarer:

Jenny sa...

Åh var det där din!? Den fick faktiskt mina 3 poäng! kortet är ju grymt!

Anonym sa...

Längesedan jag var här! Jag gillar din nya jättemycket! Är allt bra med er?

Kram
Annika/annika5064

Malin sa...

Superfin!! Gillar verkligen papperskombon, känns som "dina" färger :)
Å då blir det ju så bra:)
Hoppas allt e bra med er!
Kram Malin

Anonym sa...

Hörru, det är faktiskt dags att uppdatera nu! =)

Minimalla sa...

Tack för din värmande kommentar i min blogg. Det går åt rätt håll nu och de säger att hon troligtvis blir helt återställd, så vi hoppas på det.
Hoppas du och dina killar mår fint, kram!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...