28 oktober, 2007

1-åringen!

Här kommer en utlovad bild på vår 1-åring. Äter tårta efter frukosten. Mums!


Å så förra veckans bidrag i utmaningsresan. Jag bara älskar den layouten. Det gjorde tydligen inte andra. But who cares! Har läst flera inlägg i serien om "alla måsten", bland andra detta och detta . Och det är precis så jag känner ibland. Många av dessa utmaningar är ju så bra, medans andra verkligen känns krystade. Å vem är den rätte att bedöma om det är tillräckligt mkt fantasi bakom att använda krympplast till sina layouter eller tops liksom. Å vem har använt det mest annorlunda? Märks det att det är den deltävlingen som har retat upp mig mest? Jag tyckte liksom att annorlunda dekoration verkligen skulle vara något som man inte tänker scraprelaterat till direkt. Blev så förvånad när det var så många bidrag med i den delen med vanliga scrapgrejjer som de bara modifierat om. Vadå ovanligt?! Nu är ju jag inte den som bestämmer vad som ska få vara med, men ska det vara ngt ovanligt så får det ju faktiskt lov att vara det i slutändan också. Eller?


Har använt paper frills för första gången och det bara älskade jag. Å jo, filtband också för den delen. Vilken härlig uppfinning. Layouten handlar om när H och jag blev inlagda på barnakuten för Hs ansträngda andning. Fotona är från morgonen efteråt och H är ganska så pigg.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Hej! Hoppas allt är väl!
Ja, här har du en till som känner på precis samma sätt; inte ska man väl slå knut på sig själv för att skapa? Man orkar helt enkelt inte göra den ena helt vansinnigt fantastiska layouten efter den andra! Det är en otrolig köphysteri och jag känner inte för att vara med i den längre; jag använder det jag har och kompletterar när saker tar slut...fast nu har jag faktiskt gått med i en månadsklubb, samma som Slösa och det ser jag fram emot!

För övrigt gillar jag din senaste jättemycket! Kram,
Annika

Karoline Sigoldson sa...

Vilken fin LO! Jag tycker du är jätteduktig!
Och tårtan ser smaskig ut...
:-)

Anonym sa...

Din LO ÄR supersnygg och den fick en av mina röster. Jag är rätt ny på det här med att scrappa men jag kan känna igen mig i det du skriver. Jag blev superdepp när man skulle använda annat material men tack vara min dotter kom jag ganska fort på en grej och körde på. Älskade att göra Liften så visst känner man olika nför de olika utmaningarna. Jag gillar inte riktigt när det förväntas att man har visst material hemma..jag har ingen scrapbutik i närheten (kanske tur det!!)

Och jag håller med om att det var lite tråkigt att se att en del hade med "vanliga" scrapgrejerpå LOerna.
Jag räknar inte med att vinna någotutan kör ni bara för att utmana mig själv.

Anonym sa...

Supergullig layout!! Och jag gillar verkligen fotot du har tagit med den mumsiga tårtan i förgrunden! =)

Och jag gick så in i denna utmaning på utmaningsresan att använda andra saker man inte vanliga fall har på sidorna...så jag limmade fast skruvar och fjädrar och slippapper... ;o)

Kram!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...