15 oktober, 2007

Tredje etappen

Näe, inte av Giro Di Italia eller Tour de France. Tredje etappen av Scraputmaningens utmaningsresa är nu avgjord och jag vet inte alls på vilken plats jag hamnade med detta bidrag.


Grejjen var att man skulle använda något med metallicfärg eller något av metall. Jag har målat chipboard med glitterstick, det glittrar... Ja, det är en layout till min BoM och jag känner verkligen att det är roligt att göra lite till mitt eget album också och inte bara till barnen. Därför gjorde jag en till layout till mitt eget album till Utmaningsresans fjärde etapp (använda något annorlunda som dekoration...) Jag är mkt nöjd med den layouten faktiskt. Nu ska jag inte prata mer om den.

Ikväll har jag varit iväg och sålt lite kläder också. Det är fantastiskt roligt att komma ut lite bland annat folk än familjen någon gång varje vecka och att jag sedan tjänar pengar på det gör faktiskt inte saken sämre. Här är vad jag säljer.

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...