26 oktober, 2007

Va?! Redan 1 år?!

Nu är jag faktiskt lite nostalgisk. För ett år sedan var vi på förlossningen och snart är det ett år sedan krystvärkarna satte igång. Kvart i tre på natten den 27/10 är H född. Det är ett år sedan. Jag kan inte tro att det är sant. Ett år går alldeles för snabbt och sedan jag fick barn går ett år ännu snabbare än vad det gjorde innan.

Idag har vi tjuvstartat lite med firandet. H har fått massvis med presenter och han har också smakat tårtan. Den var mkt god tyckte han. Sen fick han välling och nu sover han faktiskt. Snart när jag ska gå och sova lär han väl vakna. Det är som om han känner lukten av mig när jag är i närheten och då vaknar han. Han har inget vidare sovrytm just nu. Visst, nu har han sovit sedan 21:30 i kväll, men snart vaknar han nog... *peppar peppar* och sedan är han vaken en gång varannan timme hela natten + att han bara sover 30 minuter - 1 timme på dagen. Det är ett otroligt energiknippe! Men, oj så söt han är älskade lille H. Lägger ut lite bilder på honom i morgon, orkar inte redigera dem nu. Jag är sååååå trött och ska jag orka med Hs tempo i morgon så måste jag nog sova, helst NU!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Stort GRATTIS till lille jubilaren!

Malin sa...

Nää e det sant 1 år???!!!!!
Redan!
Grattis till lilla stora killen :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...