15 oktober, 2007

Kreativt bidrag

Jaha, nu är det tre månader sedan mitt kreativa bidrag till Scrapbookingmästartävlingen blev publicerat i tidningen . Just därför så ska jag nu passa på att visa er det bidraget. Att få vara med om att bli en av de 25 bästa i landet (ja... å vem är egentligen rätt person att bedöma det? Smak och tyckte är ju såååå individuellt) är så underbart härligt! Det trodde jag nämligen aldrig att jag skulle få vara. Det är också rätt skoj med tanke på att det inte verkar vara någon som är intresserad av att ha mig i sitt DT. Men, det är deras förlust, inte min.

Här kommer iallafall bidraget

Har gjort "eget" mönstrat papper genom att klistra ihop en massa olika papper och dekosar, sen har jag dekorerat layouten med diverse olika grejjer samt doodlat lite runt om. Papperen har jag valt somriga då layouten är en somrig layout. :-o Är faktiskt fortfarande nöjd med denna!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Förstår att du är nöjd med denna, den är ju hur fin som helst. Vad har du använt för pennor när du doodlat? Kul med andra färger än vitt och svart.

JEN sa...

Kanonfint! Urhärliga färger! /Jag har utmanat dig i min blogg - om du har lust ;-)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...