24 oktober, 2007

.::Redan klar!::.

Ja, det är bara onsdag och jag är faktiskt färdig med veckans bidrag till utmaningsresan. Det brukar jag inte bli förrän dagen innan eller samma dag. Men, nu har jag ingen tid över att scrappa resten av denna veckan. I morgon ska jag till en kund på visning, tre gäster är det och hoppas att de handlar ordentligt. På fredag, en dag innan H fyller 1 år ska vi fira den med hans farmor och farfar, faster, farbror och kusiner. På lördag är det gudföräldrarnas tur att komma hit och gratulera. De tillsammans med ett annat kompispar ska komma då. Sen på söndag har jag två visningar. Jobbjobbjobb. Men, det ger ju faktiskt lite pengar också...

Nu ska jag gå och nana kudden. Har blivit lite väl sena kvällar tidigare i veckan och då H inte har världens bästa nattsömn så blir jag rätt trött om dagarna...

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...