01 juli, 2012

.: Something I wore :.

Dags för ytterligare ett inlägg i serien om min väldigt långdragna "Photo a day-utmaning". Ska jag hinna färdigt under semestern är frågan?

Idag fick jag av någon anledning ett ryck och städade alldeles otroligt mycket i garderoberna. Sorterade, slängde och hängde om. Sen kom jag på att, ja, just det, jag har ju en fotoutmaning också att ta tag i och vad passar väl bättre då än detta.

Delar av min garderob (eller jag har en till). I denna har jag nästan alla mina tunikor och klänningar. En hel del av dem från me&i. Köpte och köper fortfarande en hel del från dem - trots att jag slutat sälja. Jag älskar färg! Ser nu när jag lagt upp fotona att det ena är rätt suddigt, eller kanske båda två?

1 kommentar:

Linda sa...

Ljuvliga färg från meandi :-)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...