16 juli, 2012

.: Skiss vecka 29 :.

Jag har gått och blivit produktiv. Har säkert scrappat de senaste fyra kvällarna, vilket känns ohyggligt bra faktiskt. Å det känns bra också att det inte bara är till Swescrapbook jag skapar utan även annat. Det måste betyda att jag håller på att komma ur min superdjupa scrapsvacka. Låt mit iaf tro det ett tag tills motsatsen bevisas!

Denna veckan är det precis som vanligt en skiss på Swe och jag har skapat till den. Jag har använt mig av tygremosor som jag har mistat i olika färger och sedan sytt fast. Jag har också använt papper och lite blingstenar samt en journalingruta och titel. Jag är väldigt nöjd med layouten. Jag tycker också att du ska gå in på Swescrapbook för att kunna se vad de andra tjejerna har skapat och även för att se skissen så att just du ska kunna göra något själv utifrån skissen. Lycka till!

 

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...