03 juli, 2012

.: Smile :.

Jag har en hel del saker som gör så att jag ler, men barnen är väl egentligen det som får mig att le mest. Här är en lång kavalkad på dem i dag när de badade - en av gångerna.

Det är tredje året vi har den här lite större poolen. Det är ingen jättepool, 2x2 meter skulle jag tippa på att den är. I veckan nu när sambon gick hem på semester så har den gjorts i ordning till barnens stora glädje. Det är dessutom första året som A vill vara med och bada, annars har hon haft en egen liten plaskpool. Den har hon förvisso kvar, men den är inte lika intressant längre om jag säger så.

Tyvärr så verkar det vara hål i poolen, förmodligen i poolgolvet och dessutom i luftringen runt om. Typiskt! Vilket foto blir nu ditt favoritfoto?


Ett riktigt favoritfoto. Ibland säger det bara klick - synd bara att F inte syns jättebra på bilden.













Min trädgård får mig naturligtvis också att le och jag bara måste visa bilder på något helt underbart, jag önskar att jag kunde delge doften också. Det är en schersmin och just nu doftar det i hela trädgården. Lovely! ♥
















Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...