18 februari, 2010

.: Månadslayout :.

Den här layouten är det ett tag sedan jag gjorde faktiskt, men jag har glömt bort att blogga den. Ser nu när den ligger här i inlägget att det ser ut som om den är sned, eller rättare sagt som om jag har satt papprena snett. Det brukar jag göra medvetet ibland, men den här gången ska det inte vara snett och är inte heller det in real. Alla papper är från Sassafrass ♥ så härliga papper! Bokstäverna är från Basic Grey och är helt underbaaara. Mer sådana skulle jag vilja ha! Layouten handlar om As femte månad och är helt enkelt ett skimmer av rosa! ♥ Har också använt mina finfina stämplar från Tingtura igen. Looovely!



På den här detaljbilden ser ni lite olika dekosar - blomma från American Crafts, punchinella samt de små figurerna från paperchase.

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...