19 februari, 2010

.: Glömt bort :.

Vecka sju - det är nu det. Snart slut är den dessutom och jag HADE faktiskt scrappat en layout till veckans färgtema på swe, men jag har helt glömt bort att fota och lägga upp den. Satte mig nu för att lägga upp den och trodde nog att det var ett tag kvar tills den skulle visas, men icket då... Men, jag bloggar den väl här istället.

Vår söta prinsessa heter den och är en kavalkad i rosa tycker jag. Färgtemat skulle, förutom just rosa, också innehålla lite brunt, lite blått och lite rött. Tycker jag lyckats rätt bra - även om det är svårt att nästan bara hålla sig till de färgerna! När jag gjorde denna var jag mkt inne på att använa mist, sprayade på var och varannan layout + alla dessa blommor. Återigen stämplar från Tingtura (de är också som ett gift! :-D ) Baby Love-etiketten är från duktiga MissCutiPie.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...