10 februari, 2010

.: Idag! :.

Jösses! Jag som trodde att detta med magsjukan var borta nu och inte hade tänkt komma tillbaka den närmsta tiden. Naivt kanske, men denna sjuka är ju som den är. Verkar smitta hur som. Igår kräktes lilla A fem ggr, varav tre ggr på mig... Uäääkk! Knaprar vitpepparkorn som bara den. Idag är lilla hönan pigg som en lärka och jag går omkring och känner efter mer eller mindre jämt. Knas!

Har fått lite gjort idag också. Bakar just nu nyttiga frukostbullar, border förbereda någon slags middag (vad blir det idag??) och sen ska jag iväg och sälja lite kläder i Lenhovda. Hoppas naturligtvis på dunderförsäljning. :-D Sen slipper jag naturligtvis magsjukan - om det nu är det A har haft? Misstänker att det kan vara ngt hon fått i sig också. Men, det får vi ju aldrig veta.

Tänkte ju bjuda på en layout också. Nu när jag äntligen har redigerat dem så ska de visas också! Yeehhjj. Här kommer den! Den hör till As månadsalbum där jag gör en layout/månad med hennes utveckling just då, vikt, längd etc. + att jag alltid brukar se till att ta lite "roligare" bilder just till det. Ligger ordentligt efter just nu. Har kvar 7, 8, 9 och 10-månaderslayouterna. 10-månaderskorten har jag inte ens fotat då det varit lite körigt de senaste dagarna.

A sex månader. Länge sedan känns det som. Vi hade fotografering i köket. A satt i sin bumbostol och det blev riktigt bra tycker jag. Lo:n är gjord med papper från Sassafrass, blomranka från Prima, band, bokstäver från MM (både de lite större och de små, älskar förresten sånna små) och lite annat krimskrams.

2 kommentarer:

Hanna sa...

Almisen var i VK idag. Så kul att se. :)

Supersnygg 6-månaders LO! Grönt och rosa är fräscht tillsammans. Det färgtemat har vi i L:s rum.

(Favvis)Maria sa...

Nämen va söt LO! :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...