08 september, 2007

Cybercrop!

Hobbyhuset har CC i helgen och i kväll har jag scrappat tre layouter. Två stycken efter skisser och en efter andra givna instruktioner. Nu tänkte jag ge mig på en liftning av en layout gjord av Fnyz . Får väl se vad det slutar med, men jag känner att inspirationen flödar massvis i kväll. Har inte tittat det minsta på fotbollsmatchen mellan Sverige och Danmark. Eller jo, det har jag, men jag tittade på sammandraget av målchanser från hela matchen som de visade efteråt. Då tycker jag att jag sett det viktigaste. Orkar inte sitta och glo på en hel match så där, iaf inte när det finns roligare & viktigare saker att göra! :-)

Åter mot scrappingen!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Ett par kompisars som passande nog bara bor några hus bort. Så lugn som hon ser ut på bilden är hon dock sällan. =)

Den här var det fö jag tänkte på: http://www.meandi.se/Upload/Images/Products/2007/plyschmamma_modell_1.jpg

Minimalla sa...

Vad kul det låter med CC. Här är det flyttpackning som gäller hela helgen, inte alls lika skoj ;-).

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...