10 september, 2007

Alla mina bidrag i CC:n

Här är F som är ute och plaskar. Lille söte F bara 1 år gammal. Det är inte alls länge sedan tycker jag. Nu är snart H 1 år. Tiden går snabbt!

Den här layouten vann jag med! Ska få fina blompaket från youDo! Lo:n handlar om F som nästan aldrig kan sitta still. Å säg den treåring som gör det? Här dansar han till Hajkon Bajkon.

Här är det spillpapper som har använts för att skapa layouten. Fick med 10 mönstrade papper faktiskt. Å fotot föreställer F som klär julgranen julen 2006.

Den här layouten blev jag mest nöjd med själv. Kanske är det därför att jag bara älskar det fotot så mkt! Jag älskar att använda tekniken lager-på-lager, det känns som om det är min grej liksom. Kanske jag äntligen kommit fram till vad som är min grej i scrapvärlden nu då??

Oj, vad snabbt det gick att göra den här layouten. Ungefär 30 minuter å jag hade bråttom kan jag meddela. Så här i efterhand så kan jag tycka att fotomatta hade varit att föredra. Det kanske blir en sådan vad det lider...

H tränar nacken. Det går rätt bra. Den här tycker jag också om, starka härliga färger. Me like!

Ja, det är faktiskt två blommor på den här layouten. Den blå sitter framför den vita. Annars så är det lille H på fotot. Han är väl runut 1½ månad gammal. Vart tog all tiden vägen. Nu är han 10½ månad och snart springer han. :-o

2 kommentarer:

Minimalla sa...

Jösses vad många du hann med! Och jag gillade verkligen allihop...
Den första var så härliga färger, jag älskar att kombinera brunt med lite knalliga färger - så snyggt!
Den andra var supersnygg - grattis till vinsten.
Den tredje var också så fin. Jag gillade särskilt hur du lyckas lyfta fram julgransdekorationen med hjälp av knapparna på rad, väldigt stilfullt!
Den fjärde var nog även min favorit. Kul att du hittat din grej, du gör det väldigt bra!
Den femte var fin den med, men jag kan hålla med om att fotomatta skulle lyfta den lite, nu smälter bakgrunden ihop lite väl mycket med det mönstrade pappret.
De två sista var härliga de med, enkla och stilrena.
Tack för allt du visat upp :-)

Eduardo Waghorn sa...

Very cute!!
I have a princess, she has 6 y.o. now:)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...