05 september, 2007

Alldeles nyscrappat!


Den här gjorde jag alldeles nyss klar. Filip och hans mormor måste ju naturligtvis scrappas. Nu ska jag bara scrappa alla andra far-och morföräldrar också. :-) Papperen är de såååå finfina från My mind's Eye Tres Jolie (som jag bara var tvungen att köpa igår när vi var i stan...), sen har jag också ett band på layouten - från BG, stämplar från Autumn Leaves (swirls v.2), alfabetsstickers från KI-memories och en stor chipboardbokstav från Pressed Petals.


Den här fixade jag i ordning i förrgår tror jag det var... En vinterlayout! Härliga vinter, ja, så kan jag säga när jag ser bilderna, men usch när vi väl är där. Papper från Chatterbox, filtthickers från AC, bokstavsstickers från KI-Memories och rub-ons från Making Memories. Knappar, floss, svart penna & en brad. :-)

Å vet ni! Igår var vi på Liten & Stor, det är som en Öppen Förskola, fast det drivs i kyrkans regi. Hur eller hur så brukar vi pyssla lite där och nu har hon som har det köpt hem scrapbookingprylar. Inte de allra finaste kanske, men ändå. Dessutom finns nog inget syrafritt cs (fast det bryr jag mig egentligen inte om), men jag ska iaf scrappa där. Hade tänkt göra ett album i storlek 12x6. Sen ska jag försöka få med ett foto från varje gång vi är där på pojkarna, med undantag från igår då jag inte hade med mig kameran. Får se vad det blir av det där i slutändan. Kanske nåt att visa upp här...

2 kommentarer:

Erica sa...

Åh, nice! Gillar den översta jättemycket.

Ses vi på mässan?

Anonym sa...

Hmm, grå var den. Plyschig. Vi kan kalla den Elsa... =)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...