05 augusti, 2007

Layouter som blev dissade!

Ja, då har det hänt igen. Jag sökte som DT på ett ställe, men blev dissad. Snart ingen idé att göra det mer, vet ju ändå utgången liksom... Eller? Jag skämtar bara... Klart jag ska söka fler, bara det finns flera att söka... ;-)

Här är iallafall layouterna, tre stycken! Håll till godo! Nu har jag inget mer att visa er på ett tag. Har nämligen inte scrappat på flera dagar och därmed inget att scanna in och visa...

Här har jag använt papper från Basic Grey och naturligtvis från Bazzill. Monogrambokstaven är också BG, thickersen är från American Crafts.

Här är papperet från AMM och Bazzill. Primablommor, brads från Heidi Swapp, gem, floss, thickers från American Crafts.

Papper både från Sassafras, bazzill och Wild Aspargus, knappar, overlay, floss, thickers (från Heidi Swapp), brads och stämpel från Rhonna Farrer.

9 kommentarer:

Örnen sa...

Härliga LOs!!! Jag gillar den första mest.

Jo sa...

Äh, skit i vad andra tycker. Klart du ska söka till fler, du är jätteduktig. Tycker jag!

Anonym sa...

Se det som deras förlust; du är ju bland de bästa i Sverige, Maria! Kram
Annika/annika5064

Anonym sa...

Tack för din kommentar i bloggen! Var det till hobbyhuset du sökte också eller? ;-) Du är ju jätteduktig - en av de bästa i Sverige ju;-) Gillade "Brev" jättemycket men även de andra var jättefina!
Kram

Anonym sa...

Superfina allihopa, gillar speciellt Bitring. Förstår inte varför du inte blivit DT, var som helst!

Anonym sa...

Visst kan det kännas trist att bli dissad, men samtidigt får man väl tänka på att det finns SÅ många duktiga scrappare i Sverige. Du är ju dessutom en av de 25 bästa, tycker du borde vara DT någonstans! Så fortsätt söka!

Anonym sa...

Fattar verkligen inte att du inte blir DT någonstanns! Du som är så grym! Älskar fägerna på bitring! Sååå coolt!

Erica sa...

De är jättefina de här LOna! Din tur kommer när du minst anar det. Du är ju jätteduktig och det har du ju ett grymt bevis på, eller hur? Fortsätt skicka in bara!

Jag... sa...

Ah! Vad fina dom var!!! Jag gillar speciellt den översta! Det är svårt det där med att knipa en DT-plats på tävling, det finns så många duktiga scrappare!! Man kan ju ha lite tur oxå o slippa tävla o ist bli tillfrågad! :-D KRam på dig!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...