23 augusti, 2007

Allting fixat?

Lokalen är bokad och tårtan är dekorerad och färdig. Huset är någorlunda städat, middagen är införskaffad och födelsedagsbarnet ska snart hämtas på dagis. Har dock börjat fundera på en fiskedamm, så det är möjligt att jag ska dona lite med det när jag har hämtat F.

Vår härliga altan!

Tårtan! Fyllning: Citronkräm och mosade jordgubbar!

Ovanpå är det kristyr och non-stop, ett sifferljus som jag köpte på The English Shop i Söderhallarna i somras. Sist men inte minst ett tåg. :-)

Detaljbild!

5 kommentarer:

Malin sa...

Grattis Till stora killen!!!!!
Hoppas ni hade ett mysigt kalas :)

Marie sa...

så fint med tåget på tårtan!

Erica sa...

Grattis Filip! Hoppas tårtan var lika god som den var fin!

Minimalla sa...

Vilket fint kalas! Stort grattis till Filip, hoppas han tyckte om tårtan :-)

Anonym sa...

Grattis till Filip i efterskott! Tårtan ser smaskig ut!

Jo, jag tänkte gå på lördagen, men har du sett att det inte är sååå kul utställare i år? Kolla hos Kortmakaren om du inte redan sett...

Är allt bra med er för övrigt? Vi har ju haft lååååångt sommarlov här och nästa vecka ska Joel skolas in på "storabarnen". Min lille kille, nu blir han yngst på avdelningen, men jag tror det kommer att gå bra...ha en skön kväll!
Kram
Annika

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...