21 augusti, 2007

Coola grejjer!

Igår köpte jag på mig piprensare och filt så nu ska här scrappas med två nästan helt nya material för mig. Jo, jag har använt filt innan, på färdiga blommor, men nu ska jag göra eget är det tänkt. Vi får väl se hur det blir med den saken.

Å, nu är beslutet fattat igen, det är hårdkörning med viktnedgången igen. Det går inte att fuska, det går inte att äta fel, det går inte att svälta sig själv. Man går inte ner i vikt då, snarare upp. Tre (3) kilo har jag gått upp den här sommaren. Bläää!

2 kommentarer:

Erica sa...

Jaaa, piprensare är kul! Jag har använt det på min LO som kommer i nästa nummer av tidningen. *gör reklam* ;-) Köpte du filttyg som du ska klippa till själv?

Anonym sa...

Tyvärr så jobbar vi båda två dessa dagarna (vi ska börja ha öppet söndagar nu) så det blir inget Göteborg denna gången... snyft, men sånt är livet... Annars hade du självklart fått åka med!!
Kram Hanna

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...