14 augusti, 2007

Ett gäng nya layouter!

Gjord efter en skiss i senaste numret av Scrapbookin m.m. En enligt mig ganska annorlunda layout för att vara gjord av mig. Papperet är från AMM, svart, brunt och blått bazzill, bling från Heidi Swapp, Thickers från American Crafts, stämplarna är Elegant Flourishes från Autumn Leaves.


Den här är också gjord efter en skiss från ovan nämnda tidning. Papper från Cosmo Cricket pch Paper Salon samt ljusgrönt bazzill, svart floss, photo anchors, dymo, thickers och brads


Den här är en riktigt mysig layout. Älskar den och det är nog mycket för allt det bilderna säger mig. Papper från Chatterbox och bazzill (har gjort eget scalloped), primablommor (Hydragena - gröna & beiga), floss, knapp & brads. Titeln är gjord med chipboard från heidi Swapp samt rub-ons från MM. Bladen till blomrankan har jag fått från Bitte71. Tack!

5 kommentarer:

Anonym sa...

Jättefina Lo. Du är verkligen duktig.

Anonym sa...

Kanonfina LOs! Snyggt med blingcirkeln på "Lycka"!

Lotta sa...

Så urläckra LOer, kan inte bestämma vilken som är finast. Dom är bara sååå fina allihop.

Anonym sa...

Underbara layouter allihopa!!! Var ett tag sen jag kollade in här, men som vanligt blev jag inte besviken ;-)

Barar rosor från mig!!

Anonym sa...

Ååååååå....så mycket snyggt du har skapat!!!! Nu fick jag massor av inspiration! Underbara alster!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...