15 augusti, 2007

Jag längtar!

Till mässan i Göteborg den 15-16 september. Det är en stoooor stämpel-och scrapmässa på Svenska Mässan och det ska bara bli så roligt att komma iväg dit. Hade tänkt ta med familjen också och se om vi kan gå på Liseberg en av dagarna.

Min inköpslista börjar så smått att forma till sig och jag sparar pengar hela tiden. Har en del undanstoppat i min scrapspargris. ;-) Hoppas på att kunna få råd med allt skoj jag vill ha.

Just nu håller jag på att scrappa bidrag till Stellas tävlingar, så jag har därför inget nytt att visa upp... Jag vet inte, jag tycker att den layouten man skulle lifta och skissen var så lika varandra... försöker att inte få det att se ut så på mina layouter, men det är svårt.

Å ikväll hade jag min tredje Me&I-träff. Gick ganska bra faktiskt. Nu är det paus ända till den 26/8.

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...