05 januari, 2009

Scrapbookingmästare

Först måste jag bara fråga om det är någon som läser min blogg nuförtiden. Antalet besökare har minskat drastiskt och jag undrar såklart om det blivit så tråkigt att läsa eller vad det är?

Det var inte direkt igår som jag placerade mig i den svenska scrapbookingtidningens tävling 2007 (Scrapbookingmästare), men jag tror minnsann inte att jag visade vilka layouter jag skickade in. Har väntat länge nu i tron att de kanske skulle visa någon layout till och mailat och frågat om de tänkt göra detsamma (utan svar) så här kommer nu alla mina bidrag.

Stunder av stillhet. Fokus på foto tror jag att detta var.. är inte alls säker längre, men fortfarande när jag tittar på den här bilden så inger den lugn i mig. En stunds lugn innan promenaden fortsatte.

Filip loves spaghetti. Detta är vad som då var min bästa layout som jag valde ut och skickade in. Festligt att bara arbeta med svart/vitt som var så inne just då.

Smile. F fick en leksakskamera i julklapp 2006 och utifrån de fotona och hans prat om vad han skulle bli när han blir stor bidrog till att göra detta bidrag till fokus på text.

Ögonblick. En layout som jag i all hast slängde ihop då jag insåg att jag inte hade gjort något bidrag till årstiderna, alltså en layout som skulle spegla en årstid.

Gorgeous. Denna skapelse är till kategorin trend. Alltså vad jag trodde skulle bli en stor trend inom scrapvärlden, eller åtminstone i Sverige. Jag trodde stenhårt på bling och med allt vad bling är nu och så, så kan jag faktiskt delvis tycka att jag inte var helt ute och cyklade, även om jag tycker denna trend har hållt i sig längre än vad jag trodde den skulle göra.

FilipBus. Använd din kreativitet stod det. Kreativitet! Ja, jag tycker väl att jag är kreativ så fort jag sätter min och skapar så detta blev en lång fundering i vad för något extremt annorlunda jag skulle göra. Har gjort mitt eget papper av en massa spillpapper och annat och sedan bildat en solform. Denna layout är jag fortfarande oerhört stort över!

Ytterligare en kategori var med i tävlingen, kommer inte ihåg vilken (någon som gör det?). Mene, jag vet det eftersom jag har ytterligare en layout som jag inte lägger ut då den är alltför naken. Men, den har visats i tidningen en gång.

8 kommentarer:

Anonym sa...

Hej,

jag har inte varit här på länge, men nu ligger du med i min bloggkoll, så nu kommer jag varje gång du uppdaterar =)

Tycker du gör superfina LOs!

Kram Marit på Scraphörnan

Anonym sa...

Jo, men nu kom jag på att jag var ju här för bara nån vecka sen =)
Det var ju här jag fick tipset om Jkpgs bildbehandlingskurs, som jag nu anmält mig till =)

Jo sa...

Jag är allt här... kikar in lite då och då. Kass på att skriva dock, det erkänner jag.

Jättefina Lo:s, var stolt!

Kram!

Erica sa...

Jag är också här nån gång i veckan :-) Jag har också märkt att antal besökare dalat på min sida och i mitt fall handlar det nog om att jag inte är aktiv i något forum längre. Kan det vara så för dig också?

Tack för infon om PS-kursen. Jag har tackat dig på Facebook också men där kanske du inte håller till så mycket?

Hoppas du och magen mår bra. Kramis!

Anonym sa...

Hej och god fortsättning!

Jag är också här emellanåt och kollar in läget. Jag tror att de allra flesta fått färre antal besökare, helt enkelt för att det är för många som bloggar...jag har också märkt av det!

så länge du håller på kommer jag fortsätta titta in till dig, även om jag inte kommenterar så ofta, men det gör jag å andra sidan inte hos någon! Kram
Annika

Anonym sa...

Jag läser. =) /Kram Tess

Anonym sa...

Jag la också upp mina bidrag för nån månad sen. Här kan du se mina om du vill.
http://kathis.blogg.se/2008/september/massor-av-layouter.html

Tror det är favoritmaterial du inte har lagt ut. =)
Roligt att se dina. Det var ju ett tag sen nu.

Åsa (asali) sa...

Och även jag har koll på dig , även om det inte märks :)

Tror det är favoritteknik-Lon som fattas.

Du är en jätteduktig scrappare!!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...