19 januari, 2009

Foto + layout

Idag har ytterligare en av mina layouter gjorda efter veckans skiss på swe visats på just swe. Pillade rätt mkt med rubriken och stjärnan till vänster eftersom jag glittrade till det med löst glitter och sedan använde 3D-lack på. Jag slår vad om att det är sånt där glitter att använda till embossing, men eftersom jag aldrig gjort det så gjorde jag på mitt sätt. ;-) Materialet kommer iaf från superbutiken som ni hittar här.


I övrigt så får gårdagens foto vänta, eftersom jag inte hittar överföringskabeln från telefonen till datorn. Istället kommer dagens sötaste tecknare att träda fram. Fotot står för dagens ord som är måla. Pojkarna har målat bilder som idag skickades iväg till världens sötaste mormor som fyller år på onsdag.


Å på tal om mormödrar så har min mormor blivit dålig. Hon har blivit rätt så förvirrad och det känns absolut inte roligt. I morgon skulle mamma följa med henne till läkaren och det är bara att hoppas att det kommer positiva besked. Orkar inte med något annat!

P.S. Slysllan betyder på hugospråk inget mindre än flygplan. D.S.

1 kommentar:

Anonym sa...

Jaaa, självklart är det flygplan!
Jag läste det med "kort" y men när man läser med långt säger det ju sig självt =)

Trist med din mormor.
Minns när min farmor gick bort... hon var klar ända tills de sista 5-6 dagarna.
Men då var hon närmare 90...
Hoppas det går bra med läkarbesöket!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...